صفحه اصلی / اخبار داخلی / استفاده از نام "هاستل" برای مراکز اقامتی دارای مجوز بلامانع است
استفاده از نام "هاستل" برای مراکز اقامتی دارای مجوز بلامانع است - تصویر 1

استفاده از نام "هاستل" برای مراکز اقامتی دارای مجوز بلامانع است

ایجاد شده: 11/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 11/خرداد/1398

به گزارش هتل‌نیوز، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی در خصوص استفاده از نام "هاستل" در برخی از مراکز اقامتی گردشگران، اظهار داشت: اماکنی که مجوزهای مربوطه را از سازمان میراث فرهنگی دریافت کرده‌اند، منعی برای استفاده از عنوان "هاستل" برای فروش خدمات خود به گردشگران خارجی ندارد.

"ولی تیموری" ابراز داشت: "هاستل" در واقع ترجمه‌ای از نوعی خدمات است که در کشور ما وجود دارد و برای جذب مسافرها از این برند گردشگری استفاده می‌شود.

"تیموری" با اشاره به مجوزهای صادر شده برای مراکز اقامتی، گفت: ما مجوزهای پانسیون و میهمان‌پذیر را داریم و مشکلی در آن وجود ندارد. هاستل‌ها در دنیا خدماتی بین پانسیون و میهمان‌پذیر را ارائه می‌دهند و ما نیز مجوزهای مختلفی در زمینه اقامتگاه‌های گردشگری داریم و نظارت کامل بر این اماکن وجود دارد.

معاون گردشگری کشور در خصوص دریافت تعهد از برخی اماکن توسط پلیس نیز گفت: در صورتی که این امکان مجوزهای اقامتی خود را دریافت کرده باشند، مشکلی وجود ندارد و نیاز به اخذ تعهدی وجود ندارد. سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مجوزهای لازم را در این زمینه می‌دهد و بر آنها نظارت می‌کند.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...